Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~paulaa009 | użytkownik

imię i nazwiskoCiotka Mścisława adres zarejestrowany19.06.2008 @17:17:52 ostatnio na stronie28.06.2014 @22:42:10
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwrzal.com
digarty491 komentarze2256 posty na forum4

komputer / sprzęt
Dwa Canonki, pare szkiełek, Zenit-B i pierdółki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Cycu121    18.09.2008 @22:27:34
Toż napisałem xDD
~Cycu121    14.09.2008 @21:25:05
no chyba :D
~jakubkudelski    14.09.2008 @11:59:39
stań obok, i popatrz na to nie przez pryzmat "mój pies" - na da są świetne ujęcia zwierząt, ale twoje takim nie jest niestety, ot chociażby przepalone pół kadru (:

przykro mi, mam nadzieję, że następne się lepiej uda, będzie bardziej przemyslane i robione w korzystniejszym świetle

pozdrawiam
~Mijagi    14.09.2008 @11:55:12
Tylko ze moje zdjecie ma przemyslany kadr i jest dobre technicznie Jest roznica.Ogromna.Ty zrobilas byle pstryka i tak jak sama napisalas wrzucasz bo chcesz miec pieseczka w galerii.Dla mnie ten kot to nie jest sweet focia do albumu tylko portret.Opanuj sie wiec dziecko, troche samokrytyki.Aha i nie mysl o odwecie bo za to sie bany dostaje na tym serwisie.
_______
Eyes like a shutter, mind like a lens.
~sugarry    09.09.2008 @16:32:53
aha rozumiem. : )
_______
I hear voices in my mind, and now, you`re worried that you`re the freak!?
~kasia12340012    07.09.2008 @21:31:18
Hej! Tak jestem z Kalisza. Thx za ocene. Pozdrawiam
~Srubka    06.09.2008 @20:21:31
~0bleblak    06.09.2008 @00:18:11
Oj, nie mam pojęcia jakiej to płci, chyba się zbytnio na tym nie znam. Dzięki za miły komentarz i dobrej nocki.
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~BadTear    06.09.2008 @00:15:33
dzięki
~erx    05.09.2008 @17:35:56
dziękuję
~Jokerii    05.09.2008 @17:26:04
Hm, dziękuję
~0bleblak    04.09.2008 @20:33:16
Nie ma za co i przepraszam za te niższe, ale nawet i zdjęcia niżej ocenione przykuły moją uwagę. Ogólnie jest ok, tylko popracuj trochę nad ostrością, bo przede wszystkim chyba to kuleje. Ale masz dobre oko i jesteś wrażliwa, a to bardzo ważne. Powodzenia!
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~0bleblak    04.09.2008 @19:34:39
Dzięki za komentarz. Zanim go wstawiłam tak podostrzonego, troszkę się obawiałam, ale zależało mi na pokazaniu jego rozmiarów i niektórych detali. Mam niestety nie ten konwerter, który mieć do tego powinnam, był to więc rodzaj pewnego eksperymentu. Planuję jednak dokupienie Raynox 202 i będzie bez konieczności takich zabaw. Pozdrawiam.
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~lilaroz    04.09.2008 @14:37:02
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył .
......Robert Bresson
Poprzednia strona 1 ... 11 12 13 14
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt